Módosítást végeztünk az értékeléseim áttekintése oldalon. Ezen a belső oldalon mostantól a felhasználó megtekintheti az összes általa leadott értékelést. Szintén újdonság, hogy mostantól ezen a felületen a felhasználónak lehetősége nyílik arra, hogy 60 napon belül módosítsa az általa leadott nem pozitív értékelést.
Bejegyzésünkben erről a kiegészítésről szeretnénk bővebben tájékoztatást adni.
Miért hasznos ez a kiegészítés?
Előfordul, hogy felhasználóink olyan kéréssel keresik fel az ügyfélszolgálatunkat, hogy segítsünk módosítani az általuk leadott értékeléseket:
Tévesen leadott értékelések
Annak ellenére, hogy a „pozitív” jelző előzetes kijelölésével próbáljuk segíteni az értékelést adó felhasználót, előfordulnak téves értékelések. Az értékelő eredetileg pozitív értékelést szeretett volna leadni, de tévesen más opciót jelölt meg. Hasonlóképpen, a vásárlók által leadható részletes (csillagos) értékelések kapcsán is megesik, hogy utólagos módosításra szorulnak.Értékelést követően rendeződik a problémás helyzet
Ha probléma merülne fel egy adásvétel lebonyolítása során, mindig arra bíztatjuk felhasználóinkat, hogy próbáljanak közösen, békés úton megoldást találni a kialakult helyzetre. Ennek érdekében külön irányelvet fogalmaztunk meg, amely megoldási javaslatokkal is segíti a felhasználókat abban, hogy a felmerült probléma mindkét fél számára megnyugtató módon kerülhessen rendezésre.Örömmel tapasztaljuk, hogy az esetlegesen felmerülő problémákat, nézeteltéréseket felhasználóink a legtöbb esetben hatékonyan, barátságosan kezelik. Előfordul, hogy a rendezésre már az értékelést követően kerül sor, ezért az értékelést adó felhasználó ügyfélszolgálatunk segítségét kéri abban, hogy ezúttal már pozitív minősítéssel újra értékelhesse a partnerét.
Lehetővé tettük, hogy a felhasználók könnyedén elvégezhessék a kedvezőtlen értékelés pozitívra történő módosítását.
A már leadott értékelés módosításának a feltételei a következők:
Pozitív értékelés nem módosítható, ezért az értékelés negatív, semleges vagy sikertelen kell hogy legyen.
Az értékelés nem lehet 60 napnál régebbi.
Az értékelés nem lehet olyan sikertelen tranzakcióhoz köthető minősítés, amelyet a sikertelen tranzakciókat kezelő csapatunk már felülvizsgált. Az ilyen értékelésnek a módosításában továbbra is az ügyfélszolgálatunk tud segíteni.
Miért csak pozitívra lehet módosítani egy értékelést?
Visszaélésre adhatna okot az, ha egy értékelés utólag, minden megkötés nélkül, szabadon módosítható lenne. Ez a kiegészítés kizárólag azt a célt szolgálja, hogy további eszközként előmozdítsa a felhasználók közti problémarendezést, hiszen minden felhasználó célja, hogy adásvételei megelégedettséggel, azaz pozitív értékeléssel záruljanak.
Kap értesítést a másik fél arról, ha pozitívra módosítom az értékelésem?
Igen, az értékelt fél értesítést kap arról, hogy az értékelés pozitívra lett módosítva.
Hogyan módosíthatom az értékelésemet?
Lépjen az Én Galériámba.
Kattintson az Értékelések menüpontra, majd válassza az Értékeléseim áttekintése fület.
A módosítani kívánt értékelés mellett kattintson a Módosítás gombra.
Ezt követően a megszokott felületen tudja leadni a pozitív értékelést.