Pénteken újabb kiegészítésekkel bővült a Galéria Savaria. A fejlesztésekről az alábbiakban számolunk be:

Automatikus pozitív értékelés kiterjesztése vásárlókra is

Az eladók számára már nem újdonság, hogy az automatikus pozitív értékeléseknek hála nem kell lemondaniuk a pozitív értékelésekről akkor sem, ha a vásárló elfelejtené leadni az értékelést.

A felhasználóink visszajelzései alapján az automatikus pozitív értékelés működését kiterjesztettük a vásárlókra is, akiknél szintén nagy jelentőségük van a pozitív minősítéseknek, hiszen a későbbiekben más eladók a visszajelzések alapján ellenőrizhetik, hogy kivel készülnek üzletet kötni.

Emlékeztetőül, az automatikus pozitív értékelésről:

Igazságtalannak tartottuk, hogy ha bármelyik félnek is le kellett mondania a jogosan kiérdemelt pozitív értékelésről, ezért a Galéria Savarián automatikus pozitív értékelést kap az a felhasználó – akár eladó, akár vásárló – akkor, ha

  • 21 napon belül pozitívként értékel egy adásvételt
  • és a másik fél a vásárlástól számított 45 napon belül nem ad le értékelést
    (ami azt is jelenti, hogy nem adódott probléma az adásvétellel)

A vásárlókra vonatkozó automatikus pozitív értékelések a 2017. november 1-je utáni adásvételektől lépnek életbe.

Ezentúl az eladó üzenetben is felveheti a kapcsolatot egy olyan felhasználóval, aki ajánlatot küldött neki

Ha egy lehetséges vásárló ajánlatot küld a termékre, az eladónak 48 órán belül kell válaszolnia: elfogadhatja, elutasíthatja vagy viszontajánlatot küldhet az érdeklődőnek. 48 óra elteltével az ajánlat lejárt státuszba kerül, melyre az eladó már nem tud válaszolni.

Ebben az esetben – illetve akkor is, ha elutasította az ajánlatot – az eladó utólag viszontajánlatot küldhetett az érdeklődőnek a lejáratot követő 14 napon belül.

Mostantól azonban nem csak a viszontajánlat lehetőségővel élhetnek, hiszen ezentúl az eladó üzenetben is felveheti a kapcsolatot egy olyan felhasználóval, aki korábban ajánlatot küldött neki.

A kiegészítés 2 esetben lesz rendkívül hasznos:

  • Előfordulhat, hogy az eladó meggondolta magát és mégis elfogadná a korábban elutasított ajánlatot. Ebben az esetben lehetősége lesz üzenetben felvenni a kapcsolatot a lehetséges vásárlóval és újabb próbát tenni az üzlet megkötésére.

  • Mikor lejárt a korábban kapott ajánlat, az eladó nem csak visszaajánlás útján, de üzenet formájában is felveheti a kapcsolatot a leendő vásárlóval, így egy további eszköz áll az eladó rendelkezésére, hogy megegyezzen az érdeklődővel.