Amennyiben egy aukción a felhasználó licitálóként vesz részt, a Galéria Savaria rendszere ezentúl automatikus licitálásra ösztönző üzenetet jelenít meg, amennyiben a legmagasabb licit eléri vagy meghaladja a minimálár 70%-át.

A „Jó hír! Érdemes licitálni, a legmagasabb licit már majdnem eléri a minimálárat.” szövegezésű sáv hasznos információ a licitálóknak, hiszen ezáltal tájékozódhatnak arról, hogy már nem hiányzik sok ahhoz, hogy a termék aukciója sikeresen záruljon és a legmagasabb licitáló nyerje meg a terméket.

Nem titkolt célunk ezzel a kiegészítéssel egyrészt az, hogy az eladóinkat minél több eredményes aukcióhoz segíthessük, másrészt, hogy a vásárlókat arra ösztönözzük, hogy megtegyék utolsó licitjeiket, ezzel elérve az eladó által meghatározott minimálárat, amely fölött már sikeresnek tekinthető az aukció.

[WPGP gif_id=”4517″ width=”800″]

Ismerje meg jobban az aukciós hirdetési formát

A megfelelő eladási forma kiválasztása kulcsfontosságú. Az eladó az alábbi eladási formák közül választhat a Galéria Savarián a termék meghirdetésekor:

  • Fix áras hirdetés
    Ha meghatározott áron szeretné kínálni termékét, érdemes a fix áras hirdetést választania. Ilyenkor az érdeklődő számára ismert a termék ára és azonnal megvásárolhatja a tételt.

  • Aukciós hirdetés
    A vásárlók licitálhatnak a termékre és a legmagasabb licitajánlatot tevő felhasználó nyeri meg a terméket.

Mikor érdemes az aukciós hirdetési formát választani?

  • ha eladóként nincs konkrét elképzelése a termék árát illetően, ezért úgy dönt, hogy megméretteti a terméket és a piacra bízza az ár meghatározását

  • ha különleges, egyedi terméket árul, ami ritkaság számba megy

  • ha esélyt lát arra, hogy több érdeklődő is igényt tart rá, ilyen esetben a vásárlók versenyezhetnek a termékért, amely végül magasabb áron kelhet el