Lezajlott a Galéria Savaria felhasználói elégedettségi felmérése, és megérkeztek az eredmények.
Röviden a módszerről: Az NPS (Net Promoter Score) egy nemzetközileg elismert mérőszám, amely azt vizsgálja, hogy a felhasználók mennyire elégedettek egy szolgáltatással, és milyen valószínűséggel ajánlják azt barátaiknak vagy ismerőseiknek.
Az NPS egyetlen kérdésre keresi a választ:
“Egy 0-10-ig terjedő skálán mennyire valószínű, hogy ajánlaná a Galéria Savariát ismerőseinek, barátainak?”
A válaszok alapján három csoportba sorolhatók a felhasználók:
- 0-6: Kritikusok
- 7-8: Közömbösek
- 9-10: Támogatók
Az NPS mutató az alábbi egyszerű módon számolható ki:
NPS mutató = (támogatók százalékos aránya) – (kritikusok százalékos aránya). A végeredmény -100 és +100 közötti érték lehet. Ha a pontszám 0 fölötti, az már pozitív eredménynek számít.
A SurveyMonkey több mint 150.000 nemzetközi vállalat eredményét tartalmazó statisztikája szerint:
- A 0 alatti pontszám „rossznak” minősül
- A 20 feletti pontszám általában „jó” eredménynek számít
- Az 50 feletti pontszám „nagyon jó” eredményt jelent
- A 70 feletti pontszám „ritka és kivételesnek” minősül
Néhány ismert és közkedvelt nemzetközi nagyvállalat NPS eredménye:
- Netflix (NPS=64)
- Amazon (NPS=61)
- Apple (NPS=61)
- Google (NPS=58)
Forrás: Customergauge, Forrester; 2023
KIVÉTELES EREDMÉNY
Galéria Savaria (NPS = 73)
A válaszok a fent már ismertetett csoportok szerint így alakultak kerekítve:
- Támogatók: 82%
- Közömbösek: 10%
- Kritikusok: 8%
Ez egy kimagasló eredmény! Megmutatja, hogy a felhasználóink nemcsak szívesen használják a Galéria Savariát, hanem nagyon aktívan ajánlják is azt másoknak.
Miért fontos nekünk a felhasználói elégedettség és az ajánlás?
Az elégedettség a legnagyobb elismerés számunkra, ez a sikeres, jól működő online piactér alapja, de a felhasználói ajánlások talán még többet jelentenek!
Minden egyes említés, ajánlás hozzájárul ahhoz, hogy közösen még nagyobbra építsük a közösségünket, amelynek hatását Ön is megtapasztalhatja: vásárlóként még több jó ajánlattal, eladóként még több vásárlóval találkozhat.
Köszönjük a bizalmat!
Továbbra is azon dolgozunk, hogy a Galéria Savaria a lehető legjobb élményt nyújtsa felhasználói számára. Hálásak vagyunk minden visszajelzésért és támogatásért.
Köszönjük, hogy Ön is velünk tart ezen az úton.